Hodnocení obchodu

4,9 4051 hodnocení
5
3944x
4
60x
3
15x
2
6x
1
26x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

IK Avatar autora Ilona Keplingerová | 25.9.2018
Kvalitní zboží, rychlé doručení, spokojenost.
PH Avatar autora Pavlína Hronová | 24.9.2018
Vše super a rychle dodání
JN Avatar autora Jolana Nádeníková | 24.9.2018
S obchodem jsem velice spokojená , skvělá a pestrá nabídka. Rychlé dodání
JD Avatar autora Jitka Dvořáková | 24.9.2018
Maximální spokojenost..
NT Avatar autora Naďa Toneva | 24.9.2018
velice spokojená
Avatar autora | 22.9.2018
Skvělý přístup, rychlost, ochota, bez sebemenších problému proběhla výměna zboží
ZG Avatar autora Zdeněk Gebauer | 21.9.2018
Maximální spokojenost
HJ Avatar autora Hana Jírovcová | 21.9.2018
Spokojena
AK Avatar autora Alžběta Křenovská | 21.9.2018
naprostá spokojenost, rychlé doručení, kvalitní zboží, velikosti sedí
EP Avatar autora Eva Pecinová | 20.9.2018
kabát krásný, rychlé dodání,jsem velice spokojená
S Avatar autora Sara | 20.9.2018
Rychlé dodání, kvalita.
Avatar autora | 20.9.2018
Objednavka byla v pořádku
PK Avatar autora Petra Klčová | 18.9.2018
Doporučuji. Rychlost a spokojenost.
Avatar autora Jana Švajnerová | 18.9.2018
DOPORUČUJI. Neuvěřitelná jak rychlost dodání, tak komunikace a ochota.
C Avatar autora Chrastan | 18.9.2018
Doporučuji, spokojená.
IV Avatar autora Ivana Valentová | 17.9.2018
Doporučuji,spokojená
PK Avatar autora Petr Kovar | 17.9.2018
Rychlé vyřízení objednávky, absolutně bez problémů, vřele doporučuji.
ŠS Avatar autora Šárka Srnková | 13.9.2018
Maximální spokojenost, rychlé dodání, dárek za nákup, jedině doporučuji.
AP Avatar autora Andrea Pěnkavová | 13.9.2018
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! Zásilku jsem kompletně vracela zpět, ale bohužel nastala komplikace s tím, že Česká pošta balík poškodila. Okamžitě jsem to obchodu napsala a paní mi odpověděla, že tedy balík nepůjde ani zkontrolovat, protože tím by jej prý převzala. Což je nesmysl. Adresát má možnost si poškozenou zásilku zkontrolovat a následně se rozhodne, zda ji převezme nebo ne. Obchod ji nešel ani zkontrolovat, prostě se rozhodl, že ji raději nechce ani vidět. Za poškození sice může Česká pošta, ale následný přístup obchodu tomu nasadil korunu. Z komunikace jsem velice jasně vyrozuměla, že s tímhle mám jít tedy do háje. Za mě už nikdy více. Velice nesolidní jednání a PROTI zákaznický přístup.
GD Avatar autora global design s.r.o (Administrátor) 17.9.2018
Balík jsme na poště samozřejmě zkontrolovali. Balík byl porušen ze dvou stran a proto jej naše firma nemůže převzít. Pokud bychom balík přijali, neexistuje žádný opravný prostředek jak dokázat co v balíčku chybělo a co ne. Nejrychlejší způsob řešení této situace bylo balíček odmínout a poslat zpět paní Pěnkavové, která jej na poště jako odesílatel zkontroluje a vyplní reklamaci, zda bude něco chybět. Zbytek pak odešle znovu a my ji obratem částku vrátíme. Bohužel paní Pěnkavová má o řešení situace jiný a daleko odlišný názor který my nemůžeme akceptovat, protože dle nás toto není v souladu s podmínkami ČP. Tuto situaci řešíme a nesouhlasíme tak s vyjářením PROTI zákaznickým přístupem.
MF Avatar autora Marie Florianová | 13.9.2018
Doporučuji.Spokojená