Hodnocení obchodu
IK
Ilona Keplingerová
Kvalitní zboží, rychlé doručení, spokojenost.
PH
Pavlína Hronová
Vše super a rychle dodání
JN
Jolana Nádeníková
S obchodem jsem velice spokojená , skvělá a pestrá nabídka. Rychlé dodání
JD
Jitka Dvořáková
Maximální spokojenost..
NT
Naďa Toneva
velice spokojená
Skvělý přístup, rychlost, ochota, bez sebemenších problému proběhla výměna zboží
ZG
Zdeněk Gebauer
Maximální spokojenost
HJ
Hana Jírovcová
Spokojena
AK
Alžběta Křenovská
naprostá spokojenost, rychlé doručení, kvalitní zboží, velikosti sedí
EP
Eva Pecinová
kabát krásný, rychlé dodání,jsem velice spokojená
S
Sara
Rychlé dodání, kvalita.
Objednavka byla v pořádku
PK
Petra Klčová
Doporučuji. Rychlost a spokojenost.
JŠ
Jana Švajnerová
DOPORUČUJI. Neuvěřitelná jak rychlost dodání, tak komunikace a ochota.
C
Chrastan
Doporučuji, spokojená.
IV
Ivana Valentová
Doporučuji,spokojená
PK
Petr Kovar
Rychlé vyřízení objednávky, absolutně bez problémů, vřele doporučuji.
ŠS
Šárka Srnková
Maximální spokojenost, rychlé dodání, dárek za nákup, jedině doporučuji.
AP
Andrea Pěnkavová
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! Zásilku jsem kompletně vracela zpět, ale bohužel nastala komplikace s tím, že Česká pošta balík poškodila. Okamžitě jsem to obchodu napsala a paní mi odpověděla, že tedy balík nepůjde ani zkontrolovat, protože tím by jej prý převzala. Což je nesmysl. Adresát má možnost si poškozenou zásilku zkontrolovat a následně se rozhodne, zda ji převezme nebo ne. Obchod ji nešel ani zkontrolovat, prostě se rozhodl, že ji raději nechce ani vidět. Za poškození sice může Česká pošta, ale následný přístup obchodu tomu nasadil korunu. Z komunikace jsem velice jasně vyrozuměla, že s tímhle mám jít tedy do háje. Za mě už nikdy více. Velice nesolidní jednání a PROTI zákaznický přístup.
GD
global design s.r.o
(Administrátor)
Balík jsme na poště samozřejmě zkontrolovali. Balík byl porušen ze dvou stran a proto jej naše firma nemůže převzít. Pokud bychom balík přijali, neexistuje žádný opravný prostředek jak dokázat co v balíčku chybělo a co ne. Nejrychlejší způsob řešení této situace bylo balíček odmínout a poslat zpět paní Pěnkavové, která jej na poště jako odesílatel zkontroluje a vyplní reklamaci, zda bude něco chybět. Zbytek pak odešle znovu a my ji obratem částku vrátíme. Bohužel paní Pěnkavová má o řešení situace jiný a daleko odlišný názor který my nemůžeme akceptovat, protože dle nás toto není v souladu s podmínkami ČP. Tuto situaci řešíme a nesouhlasíme tak s vyjářením PROTI zákaznickým přístupem.
MF
Marie Florianová
Doporučuji.Spokojená